هیئت منصفه فدرال مرد شهرستان تلفیر را به دلیل قاچاق مواد مخدر محکوم کرد – سی بی اس تامپا


برونزویک، GA، (CW44 News در ساعت 10) – پس از اینکه هیئت منصفه او را به 36 مورد توطئه برای داشتن و توزیع مت آمفتامین و کوکائین محکوم کرد، ممکن است یک مرد شهرستان تلفیر با حبس ابد روبرو شود.

دیوید اچ استس، دادستان کل ایالات متحده در جنوب جورجیا گفت که یک محاکمه سه روزه توسط هیئت منصفه دادگاه منطقه ای ایالات متحده، جیمز لامونت گراهام، 48 ساله، اهل جکسونویل را در هر 36 اتهام مجرم شناخته است. گراهام می تواند انتظار حداقل 10 سال زندان فدرال را داشته باشد و سه مورد از اتهامات موجود در این پرونده حتی می تواند منجر به حبس ابد شود. در سیستم فدرال آزادی مشروط وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تحقیق در مورد مرگ یک محکوم

استس دادستان کل ایالات متحده گفت: «جیمز گراهام یک فروشنده عمده مواد مخدر در شهرستان تلفیر و اطراف آن بود. هیئت منصفه گراهام را مسئول این جنایات می دانند که باعث ناآرامی اجتماعی شدید در جوامع کوچک و بزرگ در جنوب جورجیا شده است.

پس از محاکمه در برابر قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، لیزا گادبی وود، هیئت منصفه گراهام را به جرم توطئه برای داشتن و توزیع مواد کنترل شده مجرم تشخیص داد. توزیع 50 گرم یا بیشتر مت آمفتامین در دو عدد. و استفاده از 33 وسیله ارتباطی معمولی مربوط به استفاده از تلفن برای تسهیل توطئه. گراهام پس از بررسی سوابق توسط اداره مشروطیت ایالات متحده محکوم می شود.

بیشتر بخوانید: کندرا اسکات با بیمارستان عمومی تامپا برای جمع آوری پول برای بیمارستان کودکان TGH همکاری می کند.

رابرت جی مورفی، یک مامور ویژه مسئول بخش آتلانتا در اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده (DEA) گفت: “کوکتل مواد شیمیایی مرگبار مورد استفاده برای ساخت مت آمفتامین، خانواده ها و جوامع را ویران می کند.” DEA و شرکای مجری قانون آن متعهد به محافظت و خدمت به این جوامع هستند. این تحقیقات به لطف تلاش مشترک بین DEA و آژانس های مجری قانون محلی، ایالتی و فدرال موفقیت آمیز بود.

مواد مخدر غیرقانونی جایی در گرجستان ندارد. ویک رینولدز، مدیر اداره تحقیقات جورجیا (GBI) گفت: آنها خطرناک و تهدیدی برای امنیت جوامع ما هستند. “ما به کار مجدانه با شرکای محلی و فدرال خود برای کشف و انحلال سازمان های قاچاق مواد مخدر ادامه خواهیم داد.”

خبر تکمیلی: پس از مرگ مردی در تصادف I-4 پس از تعطیلات، یک زن به جرم DUI و قتل دستگیر شد

همانطور که شواهد و شهادت ارائه شده در محاکمه نشان می دهد، DEA دستورات شنود را از آوریل 2018 به عنوان بخشی از عملیات تله موش دریافت کرد و شبکه ای از افراد دخیل در توزیع غیرقانونی متامفتامین و کوکائین را شناسایی کرد. شش نفر از توطئه‌گران ادعایی گراهام قبل از محاکمه به جنایات مرتبط اعتراف کردند.