توهین می‌کنند چون هم ستاره‌ام و هم سیاه‌پوست

فهرست مطالب



کد مطلب: 1950403
22 جولای 1402 ساعت 12:35 |
5.2 هزار بازدید |

0نظر

وینیسیوس جلوی داور

روزنامه ال موندو سخنان وینیسیوس را در دادگاه هواداران نژادپرست مایورکا به طور کلمه به کلمه منتشر کرد.

به من توهین کردند چون هم ستاره هستم و هم سیاه پوست

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید زمستان گذشته در مایورکا یک گل از دست داد و وینیسیوس نیز یکی از تلخ ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کرد. در طول مسابقه بارها توسط بازیکنان مایورکا خطا شد و شعارهای نژادپرستانه زیادی علیه او سر داده شد.

کمی بعد با اعلام رسمی باشگاه مایورکاهوادارانی که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کردند به مدت سه سال از حضور در استادیوم مایورکا محروم خواهند شد و کارت هواداران وی باطل خواهد شد.

1897531

با شکایت رسمی لالیگا، شکایتی علیه این هوادار در سومین دادگاه بازپرسی پالما تشکیل شده و محاکمه او نیز برگزار شده است. دادگاهی که وینیسیوس از طریق ویدئو کنفرانس در آن حضور داشت و علیه این هوادار شهادت داد.

وینیسیوس در کامنت کوتاه خود گفت که به وضوح صدای هواداران علیه او را نشنیده است اما جو بسیار بدی در ورزشگاه حاکم بود و او بارها متحمل شد.شعارهای نژادپرستانه به قدری نژادپرستانه بود که کیفیت بازی او به دلیل پایین آمدن بود. آن حوادث وینیسیوس تاکید کرد که از اقدام قانونی علیه این هوادار نژادپرست عقب نشینی نخواهد کرد.

1897529

ال موندو جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر کرده و به صحبت های ستاره برزیلی رئال در دادگاه دسترسی دارد. بر اساس آنچه در این نشریه منتشر شده، وینیسیوس با قاضی صحبت کرده است: آنها به من توهین کردند زیرا من یک بازیکن مهم و همچنین یک سیاه پوست هستم. آنها به هر دو دلیل به من توهین کردند.»

مهاجم رئال مادرید مطمئن شد که از نوع آزار و اذیتی که در جریان بازی دریافت کرده است، بی اطلاع بوده است که بعداً از طریق فیلم بازی متوجه شد.

وینیسیوس با جدیت و جدیت اضافه کرد.: شما نمی توانید این کار را با سیاه پوستانی که در طول تاریخ بشر تحت تأثیر قرار گرفته اند، انجام دهید».

1893874

وقتی از او پرسیده شد که آیا می توان ارجاعات میمون را متفاوت تفسیر کرد، عصبانی تر شد و گفت: این برای سفیدپوستان خواهد بود نه سیاه پوستان.

فرد دستگیر شده دانشجوی 21 ساله ای بود که به شدت عصبانی بود و بارها عذرخواهی کرد. او بارها گفته است که وینیسیوس را به عنوان یک ستاره بزرگ تحسین می کند و از رفتار خود پشیمان است.