سپاهانیِ پرمشتری در تهران رؤیت شد (عکس)



کد خبر: 1950344
22 جولای 1402، 06:12 صبح
8.7 هزار بازدید |

0نقطه نظر

ستاره آینده دار سپاهان بدون اینکه تیم آینده اش را مشخص کند در اردوی تیم المپیک حضور دارد.

سپاهانی پرمشتری در تهران دیده شد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یاسین سلمانی یکی از مهم ترین بازیکنان سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی است که به دلیل اتمام قراردادش تصمیمی برای ادامه حضور در اصفهان ندارد و قصد دارد در فضایی جدید بین استقلال یا پرسپولیس و … فوتبالش را ادامه دهد. از آنچه که ممکن است به نظر برسد، اما او در حال حاضر در شرایط کاملا متفاوتی تمرین می کند.

این ستاره آینده دار سپاهان که از رده های اصلی این باشگاه به تیم بزرگسالان رسیده بود، در چهار فصل اخیر لیگ برتر برای طلای پوشان بازی کرد و اعتباری برای خود به ارمغان آورد، حالا به یکی از مهره های مهم تبدیل شده است. نقل و انتقالات تابستانی که گفته می شود پرسپولیس است و استقلالی ها علاقه زیادی به جذب او دارند و مطمئنا تیم بعدی از بین آنها مشخص خواهد شد.

1897450

سلمانی که در سپاهان زیر نظر خوزه مورائیس فرصت چندانی برای درخشش در سپاهان به دست نیاورد و فصل گذشته در 18 بازی لیگ برتر دو گل به ثمر رساند، این روزها در فضایی متفاوت به دنبال انتقالی موفق است.از بحث نقل و انتقالات به نظر می رسد که او زیر نظر رضا عنایتی تمرین می کند.

این هافبک 21 ساله و کاپیتان تیم المپیک ایران با تیم امید تمرین می کند و احتمالا بعد از این اردو برای تیم آینده خود تصمیم می گیرد و لباس یکی از دو تیم سرخابی را بر تن خواهد کرد.