با تغییر تیم ملی: خیلی‌ها را شوکه کردیم!



کد خبر: 1952785
مرداد 03, 1402 در 03:03 |
3.3 هزار بازدید |

0نقطه نظر

کریستین پولیشیچ ستاره تیم ملی آمریکا اعلام کرد که تصمیم فلورین بالوگان برای بازی در تیم ملی آمریکا به دلیل عملکرد خوب آنها بوده است.

با تغییر تیم ملی: خیلی ها را شوکه کردیم!

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم جوان آرسنال فصل گذشته به صورت قرضی در تیم رن فرانسه بازی می کرد و با زدن 21 گل برای این تیم، نوید ظهور یک ستاره جدید برای تیم ملی انگلیس را داد.
اما بالوگان که متولد نیویورک است بالاخره تصمیم گرفت برای تیم ملی این کشور بازی کند.
تصمیم او خیلی ها را شگفت زده کرد زیرا این بازیکن 22 ساله قبلا برای انگلیس در تمام رده های سنی بازی کرده بود، اما در سطح بزرگسالان تصمیم گرفت برای کشور زادگاهش بازی کند.

1901488

کریستین پولیسیچ یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی آمریکا است. او تابستان امسال از لیگ برتر به میلان رفت. پولیشیچ نیز چند سال پیش انتخابی مشابه با بالوگان داشت و تصمیم گرفت به جای تیم ملی کرواسی برای تیم ملی آمریکا بازی کند. او در مصاحبه ای درباره تصمیم فلورین بالوگان گفت: “همه ما هیجان زده هستیم، او می تواند تاثیر زیادی در بازی داشته باشد و گل بزند. بله، ما دوست داریم او را داشته باشیم. او چیزهای زیادی به تیم ما اضافه خواهد کرد.”
پولیشیچ درباره دلیل انتخاب بالوگان ادامه داد: فکر می کنم همه از عملکرد ما در تیم ملی آمریکا شوکه شده بودند، ما واقعا تصور مردم از فوتبال آمریکا را تغییر دادیم، برای بالوگان تیم ملی آمریکا بعد از جام جهانی تیم جوانی است که تشنه موفقیت است.
بالوگان دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان آمریکا انجام داده و اولین گل ملی خود را مقابل کانادا به ثمر رسانده است.