آغاز پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲


پیش فروش 5 محصول ایران خودرو

اقتصاد 24-پیش فروش ایران خودرو از مردادماه با عرضه 5 خودروی پرطرفدار آغاز شد.

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو انجام شد. خودروهای پژو 207 دستی، پژو 207 اتوماتیک، سمند سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس در این پروژه موجود هستند. در زیر جزئیات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو در مرداد ماه آورده شده است.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو عرضه شده در ثبت نام مرداد 1402 را در زیر می خوانید آخرین مهلت تحویل خودروهای ایران خودرو آذر و دی ماه سال جاری می باشد.

لینک سایت ثبت نام مرداد 1402 ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است، در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

آخرین مهلت پرداخت اضافه فروش ایران خودرو مرداد 1402 می باشد

بر اساس اعلام ایران خودرو، آخرین مهلت پرداخت آخرین طرح ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو 20 مرداد 1402 است.

پیش فروش سامانه یکپارچه ایران خودرو از مرداد ماه

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، این طرح ثبت نام خودرو برای کسانی است که در سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها به عنوان کاندیدای بخش سوم اولویت های پاییزی و بخش اول اولویت های زمستانی 1402 به این شرکت اعلام شد، لازم به ذکر است برای متقاضیانی که از طرف شرکت ایران خودرو برای واریز این مبلغ در اولویت قرار گرفتند، پیامکی ارسال شد.

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو