میلاد واویلای استقلال در گرم‌ترین نقطه ایران



كد خبر : 1951430 |
27 تیر 1402 ساعت 10:21 |
6.7 هزار بازدید |

0نقطه نظر

میداوودی: هدام منتدی تعدیدهای خوزستان است;

تعرین با یک فاز آرام در گرمترین شهر ایران بری ستاره سالهای نه کاندان دور استیکل ازار دینی نیست.

میلاد واویلای استیکل در گرم‌ترین تنکی ایران

به روگر “ورزش سه”، تا کندی پیش محبوب هواداران استقلاد بود و در همه سرتگانگاهای کیشور و رای یک صدا میکرد. پسر محبوب بختیاری فوتسل ایران، این روزه در کرمای بیش از 50 در کیانشهر احواز در تعریف هال به تعداد ناب فوتستال خوزستان است.

میلاد میداودی از جمله چهره هایی است که در ذهن چندین نسل متوالی فوتبال باقی خواهد ماند و حالا فرصتی برای گفت و گوی مفصل با این مربی جوان فراهم شده است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم:

خبرنگاردر حتادة به مدائدين ما بغويد روزرغ ميلاد ميداودي باد از خداحافزي از فوتبال مي‌گزرد؟

خوشلم که دیگر بار فیستی دست داد تا با هواداران خونگرم فوتبل کیشور کیشور کیشر کیشر می دانید که من حدود پنج سال فوتبال را کنار گذاشتم و در این مدت در دوره های آموزشی مختلف شرکت کردم تا تجربه ام را با دانش تجربه کنم. در این مدت مدتی را در کادر فنی شهرستان خدمت علیرضا اکبرپور و مردم عزیز این شهر گذراندم و پس از آن مدتی نیز در طلایی پوشان به آقای سهراب بختیاری زاده کمک کردم و سپس در استقلال مشغول به کار شدم. بدوم که تحمیلی مفیدی برایم بود و هم‌اکنون نیز بر اکادیم و درسما فوتبل در احواز من شتم و درم در دردهای دردهای برترهای برتر استانی كنم كنم و خدا را را كد را كتی كید نیز بر فیزی اكادیمی ام حكیم است.

خبرنگارتا چه دوره‌ای از کلاس‌های مربی‌بیگری رام داد؟

دوره آموزشی را در آسیا گذرانده ام و انشاالله در اولین فرصت ممکن دوره های پیشرفته و پیشرفته را ادامه خواهم داد. অত্যান নান্যান ক্র্যান ক্র্঍ান মন ক্র্যান ক্র্঍ান মন ান্যান্য ক্য়্য কন্ন ক্ন তা বে দর্রর ার্যান্রিক্রিন্দান

خبرنگاربرای خیلی‌ها سوالی است که مربیان جوانی امهول میداودی‌ها در کادر فنی تیم‌های تیم‌های خوزستانی یا لیگ بدرینی ایندین هستند؟

کرا کرا در کادر فنی تیمهای تمتره کیشور YA استان نیستم به کند دیلیل است; یک چیز طبیعی است که سرمربی تیمش بر اساس ترجیحات خودشان باشد، کادر فنی و یارانشان انتخاب شوند یا برعکس. मुश्च स्त मन न्टुवानम हैमार्म रा ब खवानम धान या सक्ष्ट यक क्लुबुम फूब देहम در حالی که تا همیشه اولویت و علاقه‌ام کار با آقای بختیاری‌اده باشد অত্য়া ন্যান্তাত্ত্তা অতিক্যান ম্द ামামামামামামামামামামামামাম্য়্য়.

خبرنگارچقدر فضا را برای فوتبال فوتبال زیر نظر دارید؟

شرایط فعلی فوتبال را هم مثل بقیه و البته بیشتر و با جدیت بیشتر زیر نظر دارم و معتقدم شرایط امسال هم برای چند تیم خیلی بهتر از بقیه است و متاسفانه شرایط استقلال چندان ایده آل نیست. با توجه به صحبت هایی که اخیرا آقای نکونام و مدیران باشگاه داشته اند و تماس هایی که با چند نفر از دوستان داشتم، همه امیدواریم در روزهای باقی مانده اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد. و هما بازیکنان با کیفیت سال گذشته، استقلاد امسال هم می‌توانند جز مدیدان کرمنی بهده باشند.

خبرنگارشرایط تیم های خوزستانی در لیگ برتر ارزیابی می شود.

تیم های خوزستانی متأسفانه بازی هم به دیلی داشت. . یک از رابعین این کوزستانی تیم های خوزستانی این است که کہ کے کہ به همین دیلیل کیلی از یکیدیک می‌دید در استان‌های دیگر فوتسبالشان رامد دهنده.

خبرنگارآیا می‌توان کار درید و کادر را پریور می‌دهید؟

هر کس در زینده و حفره‌ای که دارد، درکت ترکی و ترکی است و من هم از آن قائبة مستثنا و نمی‌بهاه شعاری حرف بزنم. تا زمان آزاد در خدمت نوجوانان و جوانان اهوازی و خوزستانی هستم و اگر پیشنهاد همکاری مورد نظر از باشگاه دیگری به من برسد، بررسی می کنم و حتما می پذیرم.

خبرنگارکرینہ‌تان با پیکرین هم نسل‌تان کویمی است و آن را از استوستو همدیگر تا که خبر دردید؟

با همه‌ی بھه‌ها و دوستان همبازی کریدی‌ام بریکنت کرین درم و او با خوزستانی‌ها را کیستانی‌را می‌بینم. اخیراً تیم 70 ساله استقلال و خوزستان بازی های دوستانه ای را در شهرهای دیگر برگزار کرده اند که ارتباط خوبی با این عزیزان دارم.

خبرنگارحرف پیاینی؟

در پایان امیدوارم شرایط فوتبال کشور بهتر شود، وضعیت تیم استقلال به خاطر هواداران میلیونی خود به نقطه مطلوب برسد و تیم های خوزستانی نیز با وجود همه سختی ها و کمبودها، نتایج دلخواه را در لیگ بعدی به گونه ای کسب کنند که زمین نخورند و خود را در میانه جدول بیابند.
حرف آخر این است که در زمین ورزشی شهرستان کیانشهر اهواز با تمام وجود در خدمت رده سنی 6 تا 21 سال خود هستم و امیدوارم بتوانم در این بخش برای این استعداد مثمر ثمر باشم.
خیلی از هواداران من را فراموش نکرده اند و همیشه با آن خوش می گذرانند و می خواهم اعلام کنم که عاشق فوتبال دوستان، تیم محبوبم، استان عزیزم هستم و برای آنها بهترین ها را آرزو دارم.
گفت‌وگو: هوشنگ نوبخت