معاملات و دزدی: چگونه از سرقت در این فصل تعطیلات جلوگیری کنیم – WSVN 7News | میامی نیوز، دمای هوا، ورزش


فورت لادردیل، فلوریدا. (WSVN) – کارآگاه جودی ویموث، پلیس فورت لادردیل: “آنها کیف هایشان را درست روی صندلی جلو رها کردند. من یک کیف خرید و کفش ورزشی، یک کارت شناسایی کار، یک نوع کیف خوب پیدا کردم.

کارن هنسل: “شارژر تلفن، عینک آفتابی.”

با جودی ویموث، کارآگاه پلیس فورت لادردیل وارد پارکینگ یک مرکز خرید شدیم.

حتی در بعدازظهر هفته ما بلافاصله به چیزی رسیدیم که دزدها آن را یک جکپات می دانند.

جودی ویموث: “ما فقط پنج دقیقه در این پارکینگ بودیم، دو ردیف ماشین را بررسی کردیم و حداقل پنج قربانی احتمالی پیدا کردیم، بنابراین به نظر می رسد که یک شیرینی فروشی مجرم است.”

اما این فقط چیزی نیست که در چشمان خود در ماشین خود باقی می گذارید که می تواند شما را به راحتی قربانی سرقت کند. این کاری است که بعداً انجام می دهید.

جودی ویموث: “مشکل این است که کسی می بیند که شما آن وسایل را در صندوق عقب می گذارید، تنها کاری که باید انجام دهد این است که به ماشین دسترسی پیدا کند و صندوق عقب را بکشد. اگر می‌دانید که برای یک کالای با دلار بالا خرید می‌کنید، مثلاً یک دستگاه کامپیوتری یا یک کیف دستی طراح، وقتی آن کالا را خریدید، آن را به خانه ببرید. آن را در عقب ماشین خود قرار ندهید و برای ناهار بروید.

و گاهی اوقات آنها فقط منتظر شما هستند. کارآگاه ویموث می‌گوید همه افراد در مرکز خرید واقعاً خرید نمی‌کنند. برخی واقعا هدف بعدی خود را پوشش می دهند.

جودی ویموث: «شما اغلب افرادی را در مرکز خرید می‌بینید که واقعاً تظاهر به خرید می‌کنند و می‌دانند چه کسی فروشگاه‌های گران‌قیمت را ترک می‌کند، و سپس می‌توانند به همتایان خود که در پارکینگ یا پارکینگ‌ها منتظر هستند پیام بفرستند: به خانمی که لباس قرمز پوشیده است، توجه کنید، زیرا او به تازگی یک سری کالای گران قیمت خریده است.»

برای اینکه هدف قرار نگیرید، مراقب اطرافیان خود باشید. ما مردمی را دیدیم که وارونه به سمت ماشین‌هایشان راه می‌رفتند، هدفون‌های گوشی در داخل و روی تلفنشان.

کارن هنسل: “پس فکر می‌کنید ما چه کار می‌کنیم که قربانی می‌شویم؟”

جودی ویموث: “من فکر می کنم شماره یک این است که فرض کنیم این اتفاق برای ما نخواهد افتاد.”

این اتفاق ماه گذشته در دیوی افتاد، زمانی که یک زن 70 ساله در حال ترک والمارت بود.

پلیس گفت دو کیف قاپی او را به داخل پارکینگ تعقیب کردند و یکی کیف پولش را از زیر بغلش برید.

Weymouth توصیه های زیر را دارد:

جودی ویموث: «او یک کیف صلیبی دارد، چیزی کوچک. اگر قصد خرید دارید، واقعاً به یک کارت اعتباری نیاز دارید. ما بدون تلفن و کلیدمان جایی نمی‌رویم. این واقعاً تمام چیزی است که شما نیاز دارید، بنابراین با یک کیف صلیب، دستانتان آزاد، درست در مقابل شماست. لازم نیست نگران نگه داشتن آن یا پوشیدن آن باشید یا سعی کنید مراقب آن کیف باشید.”

کارن هنسل: «اگر می‌توانید، نزدیک ورودی مرکز خرید پارک کنید، نور کافی داشته باشید، و در صورت امکان، با یکی از دوستانتان خرید کنید، و همیشه کلیدهایتان را در دست خود نگه دارید و آماده باشید که حواس‌تان پرت نشود، آن‌ها را در کیف یا جیب‌هایتان بمالید. ”

و اگر در این فصل تعطیلات آنلاین خرید می کنید، باید مراقب سارقان نیز باشید.

جودی ویموث: “اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، مطمئن شوید که از سایت های معتبر استفاده می کنید.”

چند پیشنهاد دیگر:

صورت حساب های بانکی و کارت اعتباری را به طور منظم بررسی کنید.

برای جلوگیری از کلاهبرداری های فیشینگ، در صورت درخواست از طریق تماس های ناخواسته، پیامک یا ایمیل، اطلاعات شخصی را ارائه نکنید.

هشدارهای تلفن همراه را برای خریدها فعال کنید و از احراز هویت چند عاملی در حساب‌هایی که آن را ارائه می‌کنند استفاده کنید.

برای جلوگیری از دزدان دریایی ایوان، زمان تحویل بسته های خود را دنبال کنید تا شما یا یکی از همسایگان برای جمع آوری آنها در آنجا باشید.

پلیس می گوید این چند یادآوری ساده می تواند تعطیلات شما را شاد نگه دارد.

تماس 7 مورد بررسی:
305-627-CLUE
954-921-CLUE
clue@wsvn.com

حق چاپ 2021 Sunbeam Television Corp. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب نباید منتشر، پخش، بازنویسی یا توزیع مجدد شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید