شماره ۸ جدید میلان: آمده‌ام همه جام‌ها را ببرم



کد خبر: 1950059
20 ژوئیه 1402 در 16:45
726 بازدید

0نگرش

پولیشیچ هم میلانی می شود

شماره هشت جدید میلان جاه طلبی های بالایی دارد و گفته است که با باشگاه جدیدش تمام جام ها را به دست خواهد آورد. او همچنین انتقال کریستین پولیسیچ به میلان را تایید کرد.

شماره 8 میلان جدید: آمده ام تا همه جام ها را ببرم

به گزارش “ورزش سه”، 10 روز پیش باشگاه میلانی رسما روبن لوفتوس چیک را به عنوان خرید جدید روسونری معرفی کرد. بازیکن فصل گذشته چلسی قراردادی 4 ساله با میلان امضا کرد که حداقل تا ژوئن 2027 در این باشگاه باقی خواهد ماند.

1896960

معارفه لوفتوس چیک امروز در باشگاه میلان انجام شد. او که روز گذشته اولین تمرین خود را با روسونری انجام داد، گفت: پائولو مالدینی به من گفت که آنها از عملکرد من بعد از بازی میلان و چلسی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. در جریان بازی میلان و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتم. حمایت هواداران عالی بود و من شور و شوق زیادی دیدم.»

لوفتوس چیک به نقش فیکایو تومری در انتقالش به میلان اشاره کرد و گفت: زمانی که مذاکرات شروع شد، من با توموری صحبت کردم. او به من گفت میلان چه نوع باشگاهی است و هواداران شگفت انگیز هستند. باشد که آنها همیشه از شما حمایت کنند.من تاریخ پرافتخار میلان را می دانم. من هنوز ایتالیایی صحبت نمی کنم، بنابراین توموری به من گفت که در این مورد نیز کمک خواهد کرد. امیدوارم به زودی ایتالیایی یاد بگیرم.”

1854834

لوفتوس چیک بازی های کاکا و پیرلو برای میلان را به خوبی به یاد می آورد: من همیشه عاشق تماشای مسابقات کاکا بودم. البته نمی خواهم خودم را با او مقایسه کنم، اما نحوه کار او با توپ هیجان انگیز بود. پیرلو همچنین بازیکن بزرگی بود.”

پیراهن شماره 8 میلان: من می دانم که این عدد در میلان به چه معناست. انتخاب شماره هشت جاه طلبی من را نشان می دهد.”

گل های میلان در این فصل: این فصل باید بهتر از فصل گذشته کار کنیم. ما باید برای کسب همه جام ها بجنگیم، این یک چالش بزرگ است اما غیرممکن نیست. این باید اولین هدف ما باشد.”

انتقال احتمالی کریستین پولیشیچ به میلان: پلیس میلان فردا می آید. من با کریس صحبت کردم و مطمئن هستم که او کارهای بزرگی در میلان انجام خواهد داد.